
Thunder Laser successfull…
Время выпуска:2016/06/21 Thunder Laser Новини Время просмотра:852
Адреса клієнта: Сіетл, США
Різниця в часі: -16
Дата випуску заводу: 25 грудня 2014 року
Модель: Марс 130
Проблема: налаштування оптичного шляху та деякі тривіальні проблеми
Час підтримки після продажу: 22 травня 2015 року 23: 00-03: 30 дня.
Особи служби: Том і Нолан
Десь 8:00 вечора, Девід зателефонував по Skype і повідомив нам, що з його машиною є певна проблема – матеріали не вдалося вирішити при нормальних налаштуваннях потужності та параметрів. Річ у тому, що він був поза робочим часом; Девід був вдома, поки його машина була на заводі. Тож ми не могли подивитися і безпосередньо перевірити, в чому проблема. Відповідно до описів Девіда, наш технічний персонал Том надіслав детальний електронний лист про виявлення кроків, щоб допомогти Девідові перевірити, як виникає проблема. Через кілька електронних листів ми переконалися, що це проблема оптичного шляху. Щоб допомогти Девіду швидко вирішити проблему і зменшити його втрати, ми вирішили зв’язатися з Девідом о 23:00 у BeijingTime (робочий час для Сіетла).
Ми продемонстрували весь операційний процес відеочатом (Skype), щоб допомогти Девідові легко зрозуміти, як налаштувати оптичний шлях. Девід був дуже добрим і терплячим. Він слідував за Томом крок за кроком, щоб перевірити лазерну трубку, світловідбиваючі дзеркала та відстань фокусування тощо. На його фабриці в той час було шумно, і ми навряд чи чуємо один одного. Тож ми зупинили голосовий чат і набрали прямо в Skype і показали йому, як налаштувати веб-камеру. Після трьохробочих зусиль більшість проблем було вирішено. А в іншому, Девід сказав, що він добре знав про свою машину за цей проміжок часу, і тепер міг керувати нею сам. Було 03:30 ранку, нарешті ми можемо лягти спати з полегшенням.
предыдущий: Visit Leadshine Technology Co., Ltd.